Wednesday, February 20, 2013

SAMPAI SERU

Assalamualaikum blogger

hari ini cuaca hujan
waktu² cmnie rasa ajin pulak nak update blog. hehehe

FYI, aku sekarang memang jarang sikitlh nak update blog nie
ini semua disebabkan seru yang datang kat aku yang perlu aku laksanakan

sejarah yang lalu, biarkan berlalu.
yang pasti, kita tetap kena teruskan hidup demi masa depan kita dan anak sendiri.

sangat bersyukur bila kebanyakkan mereka disekelilingku memahami keadaan yang aku alami.
dan kini, aku bakal akhiri semuanya demi anak aku.


passport pown sudah siap...
so, aku akan terbang ke dunia lain.. huhuhu
dan akan tinggal dunia yang banyak sejarah yang tidak patut diingati.

harap, semua urusan akan berjalan dengan lancar
InsyaAllah
Amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...