Friday, October 12, 2012

AKU TERIMA NIKAHNYA ....

Assalamualaikum...

pada suatu hari...

"kak, free tak esk?"
"naper?"
"jom tengok wayang"
"citer apa?"
"AKU TERIMA NIKAHNYA"
"jom jom jom... akak dah trailer dia, sedeyh sangat taw"
"tue lah pasal"
"biler?"
"esok?"
"owhh... esok akak comfim balik"
"bukan apa, adik dah ada 4 tiket so, ajak akaklah sekali dengan abg _ _ _"
"tiket pukul baper?"
"pukul 9.20malam tp kat wangsa walk. kat KL fest tak kuar agi"
"owh tiket dah ada.. ok deal lh.. tp esok akak bagitau balik taw"
"owait"

*perbualan telefon adik huda dengan aku pada 09102012*

10102012 - kitaorg tonton filem AKU TERIMA NIKAHNYA

mesti pelik kan sebab tayangan sebenar 11102012

happynya kitaowg coz kitaowg dapat tiket untuk tayang perdana
wow.....

jalan cerita filem nie simple jerk n biasa² aja
tapi aku tak taw kenapa aku nanges teruk sepanjang tengok filem nie
maybe sebab....

1- Nora Danish menangis sangat² berkesan 
2- Kesian pada Nora Danish yang sangat² menyayangi suaminya 
3-Sikap suami (Ady Putra) yang sangat² 'kerek' dekat Nora Danish
4-lagu + kata² yang sangat jiwang
5-pengajaran filem yang sungguh memberi kesan

terima kasih pada adik huda ajak tengok wayang 4gether².. huhuhu


kesimpulannya
sayangilah orang yang menyayangi kita 
selagi dia di depan mata
jika tiada, baru kita rasa kehilangannya
hargailah dia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...