Sunday, May 6, 2012

KU NANTIKAN SAAT ITU

Assalamualaikum...

aku mula rasa sesuatu dlm hati ini
bilakah saat itu akan tiba

saat apa??

...
...

saat berita gembira buat diriku
mungkin trlalu byk kejadian yg menGEMBIRAkn akn tiba
dan semua saat itu aku nanti²kn...

biarlh tali yg trgantung ini trputus jua
segala keputusan tlah aku putuskan
hati dan perasaan kini 'zero %'
aku tidak akan berpatah balik

dan

demi kebahagiaan AFIQ AIMAN
akan ku lengkapkan hidup dia dgn lebih sempurna
demi AIMAN... akan ku carikn yg terbaik utk dirinya


Ya Allah...
makbulkanlah segala doaku, ibu bapaku serta keluargaku
aku membuat keputusan ini demi kebaikanku serta anak ku di masa hadapan
dan aku brsyukur kerana Kau tabahkan dan kuatkan hatiku
permudahkan perjalanan hidupku Ya Allah
AMIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...