Wednesday, April 4, 2012

"SUPRISE SUPRISE" IM NOW 25th

Assalamualaikum...

02 APRIL 2012


umurku sudah mencecah 25thn
wow.. im 25th now

020412 @ 0001hrs aku trimer bday wishes dari 'someone'
xperlu lh aku sebut siapa coz it 'secret'
hehehe
aku taw 'him' xkn luper bday aku dri dlu agi..
trima kasih...

hari itu hari isnin
aku bekerja seperti biasa
trima kasih pada rakan² kerja yg wish n pray 4 my happiness
to 'my boss' yg blanjer mkn.. tq sarjan

mlm tiba aku blk kje seperti biasa
n aku trkezut coz mak aku blk awl plak hri tue n sbuk² msk kt dapur
mak ckp adr wt mkn² dgn jiran²

after isyak, sesi jamuan mkn malam bersama jiran tetangga.. hehe

tup tap tup tap

rupernyer dowg wt suprise bday tuk aku yg dh umur 25 nie.. hahaha
smua nie rancangan mak.. 
tq mak

 kek hari lahirku

malam xbrlalu begitu saja
aku dikejutkn agi dgn kedatangan 'someone' 
'him' lh yg wish aku tgh² mlm tdi
dan sudah ada di hadapan umah

wow

IM SHOCK !!!!!

aku ingtkn hri itu msg² dgn aku hanya main²
"suruh tunggu dpn umahlh"
"tunggu tuk mkn samer2 lh"
tp 'him' btul² hadir depan mata aku
 aku trdiam seribu kata²
dlm hati "naperlh 'him' wt suprise smpai cmnie"

itu suprise yg sgt² wt aku suprise lh.. hehehe
hadir dgn bg bday present agi..
so sweeetttttttttt....
ruper²nyer... dh komplot dgn mak
pndai mak 'cover line cemerlang'
hehehe

bday present from mak&abah also 'him'

bday present from mak&abah

bday present from 'him'

buat jiran²ku..
terima kasih kerana try tuk wt suprise party tuk baby yg dh besau nie.. hahaha
malu sgt sgt sgt taw..
kna tiop lilin dpt bdk² kecik.. hehehe

buat mak & abah..
terima kasih kerana wt yg sehabis baik tuk mengejutkn hai lahir baby
mak n abah slalu buat baby bahagia sgt sgt

buat 'someone' that I call 'him'
terima kasih byk² sbb slalu buat baby gembira tanpa duka
slalu wt mcm² kejutan dari dlu agi
mmg baby xkn luperlh
susah nk diungkapkn dgn kata² brtapa gembiranya baby
terima kasih byk²

LUV YOU ALL
  
dan malam tue jugak 
aku buat pengakuan di status FB

" : menyambut kelahiranku ke-25 sbgai ibu tunggal brsama anak trsayang.. aku redha dan aku mampu truskan idup dgn kejayaan di masa hadapan : InsyaAllah - AMIN :


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...