Saturday, February 25, 2012

HOPE for LOVE

Assalamualaikum..

jam pada laptop menunjukkn 00:24hrs
mulalh mlm² cmnie layan perasaan jiwang

hri tue kt suria.fm trdengar lagu lama yg membawa kesan dlm hidup aku skang
" kian jauh kian hilang... kasih antara kita.. nampak tenang pada zahirnya.. tp batin terseksa..
yg terhiris xnmpk dimata.. yg trguris trluka.. sesekali terbit airmata.. tahan sebak di dada"
tp itu smua kisah lama yg perlu aku buang jauh²
mungkin tahun ini juga istana lama itu bakal roboh
cukuplh 2thn aku alami kesakitan dan kesedihan dlm hidup itu

tp itu dulu...
kini....

aku buka fb then my aunt tag ayat nie...
kata² nie yg membuatkn aku ingin mencari cinta yg suci+sejati+jujur+ikhlas
dan yg penting boleh membawaku utk CINTA PADA ALLAH

mmg aku ramai kenalan n sahabat² rapat
cuma.. aku msih trfikir ttg 'status' yg aku ada skang dan aiman
aku prlukan yg trbaik untuk aiman
dier sgala²nya dari idup aku sndri..

aku mula ingt ttg lagu KISAH DONGENG dari STACY

biler dgr lagu nie kt radio mulalah fikiran nie memikirkan masa depan
aku mengharapkn cinta 'itu' tp belum tentu aku dapat
aku sedar siapa diri aku seperti dlm lagu ini
org kata, jgn mengharapkan cinta yg xpasti tp.....
arggghhhhh... xtawlh
biar aku simpan dlm hati nie.. hanya ALLAH sahaja yg tahu
susah nk ku luahkn kerna 'status'ku belum cukup kukuh utk mencari cinta baru
mungkin cinta 'itu' akan tiba jua akhirnya setelah semuanya selesai

bila? bagaimana?

itu smua Allah punya kuasa.. kita hanya perlu berusaha dan berserah


yg penting... aku perlu selesaikan masalah aku secepat yg mungkin dan harap semua brjalan lancar
aku perlu teruskan hidup dengan ikatan yg pasti
cinta 'itu' moga akan setia menungguku.......



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...