Thursday, January 19, 2012

'LOLA' will be MINE

LOLA LOLA LOLA

owhh my 'LOLA'
xsabarnyerr menantimu wahai 'LOLA'
hari ini 'LOLA' dh jdi milikku
tapi.....
blum "official" agi.. hahaha

walaupownn gaji SBPA aku xdpt agi,
tapi aku ttp ingin memiliki kau
biarlh aku perit beberapa bln ini
tp aku bahagia coz aku dh memilikimu wahai 'LOLA'

aku mmg tidak sabar melihat rupamu dgn penampilan yg bru..
pipimu yg ku "blusher",
wajahmu yg ku "makeup",
dan blakangmu yg tlah ku "makeover"
wahh.. mmg sungguh trpesona melihatmu..

'LOLA'
ku harap impianku jdi kenyataan dgn mendaftarkn namamu dgn nama yg hebat
terima kasih pada ibuku yg "sponsored".. ekekeke
mmg aku sgt teruja
dan
hidupku.... pasti.......
LAGI BEST !!!!!!

"im waiting for u LOLA"



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...